Trzeba być lepszym niż konkurencja
O zdobywaniu rynków i wyzwaniach w zarządzaniu sprzedażą produktów klasy premium rozmawiamy z Włodzimierzem Hojczykiem, regionalnym dyrektorem sprzedaży w firmie PARMAX.
Od jak dawna pracuje Pan w firmie PARMAX? Dlaczego zdecydował się Pan pracować w polskiej, rodzinnej firmie?
W PARMAX-ie pracuję od 1,5 roku. Zdecydowałem się dołączyć do tej firmy, gdyż widzę w niej ogromny potencjał. Cały czas obserwujemy wzrost zainteresowania naszymi produktami, nieustannie zgłaszają się nowi kontrahenci chcący nawiązać z nami współpracę. Poza tym PARMAX to wspaniały zespół ludzi, jesteśmy jak jedna wielka rodzina, i to tworzy dobrą atmosferę w pracy, co jest bardzo ważne. Firma rodzinna to duża zaleta. PARMAX ma dwóch świetnych właścicieli, z którymi mam wspaniały kontakt. Kluczowe decyzje podejmujemy w bardzo krótkim czasie, co stanowi o naszej przewadze konkurencyjnej – szybko reagujemy na zmiany na rynku.